Rabu, April 09, 2008

Aku mahu membuka agensi mencari jodoh

"tahniah!" ucap ku kepada diri ku sendiri.

oldest post- aku sibuk menjodohkan orang ini dan orang itu.
finally, mereka sudah bahagia sekarang.
tup tap tup tap... hampir sebulan.
ke sana ke mari berkepit, makan bersama, tidur bersama(ini imaginasi aku)
sudah tentu aku gembira dengan perkembangan ini.
haha
(ayat macam haram)

dan aku fikir, mahu membuka perniagaan agensi mencari jodoh
tapi owner sendiri tidak bercinta
macam mana tuh?
plan canceled

aku masih dengan cita-cita utama ku.

Ladang marijuana di bekas ladang tebu, Perlis.
mesti aku akan menjadi jutawan

Semoga terus berbahagia buat Enc'he Gaddafi dan Enc'he Puan Nurasyikin:)

*This is fact- Adakah anda tahu "Enc'he" merupakan ejaan bagi "encik" pada zaman dahulu?

Tiada ulasan: