Ahad, Mei 18, 2008

2 malam yang lalu, aku telah mendapatkan nasihat perundangan

Ya. Aku telah mendapatkan nasihat perundangan percuma dari seorang rakan. Seorang rakan yang aku baru kenal for few hours.
Ini adalah persediaan awal sebelum aku menulis lebih jauh tentang kancah politik tanah air.
Dia bukan-lah seorang peguam berjaya yang bernaung di mana-mana firma guaman, cuma seorang rakan yang baru menamatkan Foundation in Law beliau. Haha.
Tapi, aku rasa aku telah mendapat penjelasan yang boleh tahan. Not so bad dan aku rasa cukup untuk aku. What we can expect from one who still learning and not yet finishing their law education kan? So, aku cuma berpegang pada satu ayat beliau pada malam tersebut dan sedikit nasihat ikhlas dari beliau
"freedom of expression" :)
dan, "hati-hati dhaus, tulis bersandarkan bukti yang jelas,nyata atau pernah menjadi isu. Jangan kau buat isu kau sendiri pulak. Nanti tak pasal-pasal jadi Raja Petra 2 pulak kau nanti"
haha.
Thanks Bobo.

Tapi, aku rasa sedikit patah semangat-lah. Whatever.

Tiada ulasan: