Jumaat, Mei 30, 2008

Gambar Zarina ann-Julie parti di P.D

Ya. Aku telah membaca kursus penulisan blog versi Melayu Minimalis dan aku sedang mengaplikasikannya. Lihat di atas, tajuk itu antara salah satu strategi menarik pembaca ke sini. Padan muka kamu. Tiada gambar Zarina ‘anak pontianak’ ann Julie di sini.
Sebenarnya, aku bersimpati pada dia. Sebenarnya, masih lagi ramai anak melayu berkelakuan begitu. Tapi kenapa dia? Kenapa dia perlu sekali lagi menggegar industri ‘sangap bahan lucah’ negara? Kerana dia artis, kerana dia pelakon. Padan muka kamu. Siapa suruh kamu mahu menjadi artis? Artis itu ikon masyarakat, lensa mata masyarakat mengikut saja ke mana kamu pergi, apa kamu pakai, siapa teman tidur kamu, sudah nikah ke belum, Datuk mana pula cuba tackle kamu etc…etc…etc.

So, isu dia ke parti gah sambil berpakaian 'kurang semenggah' itu hanya picisan sebenarnya. Sengaja di war-warkan kerana dia artis. Kalau dia bukan artis, dia mampus akibat snort K berlebihan atau lemas muntah sendiri(akibat tidak sedar selepas mabuk) di tepi pantai itu pun orang tidak kisah. Kan? Biar saja mayat dia busuk di situ, nanti ada lah lori Majlis Bandaraya Port Dickson(ada ke?)datang kutip. Lagipun, baju yang dia pakai pada malam itu, biasa saja pada pandangan aku. Setakat lurah buah dada? Sudah muak. Lagipun, she got no taste. Gambar bogel dia bersama teman lelakinya, habis rempit muka teman lelakinya. Apa jadah taste dia? Baik kau snap gambar bogel kau bersama aku, dan kemudian sebarkan. Sejuk hati sikit mereka yang melihat, kerana kekacakan aku. Heh.

Nasihat aku, hentikan saja mengeluarkan kenyataan yang hanya menambah malu kamu.
Patut ke dia kata, "saya hanya pakai sekejap untuk tangkap gambar koleksi peribadi, kemudian menyarung semula baju saya"

Apa dia ingat semua yang membaca budak tadika? Kelakar betul. Aku hanya terbahak-bahak gelak membaca kenyataan dia. Baik kau berdiam diri sahaja.

So Anju, aku sudi menjadi teman cucuk langit kamu dan bersedia untuk menjadi penasihat ‘moral’ kamu. Lagipun, Kak Long Kapak dari S.Alam itu kawan aku juga. Anyhing, ask my number from her ok? Mungkin kita boleh bersama menjerit, “we need another flaming Lamborghini” di Loft pada bila-bila ladies night atau berkongsi botol bong yang sama?

Siapa tahu?

5 ulasan:

psychokiddo berkata...

gadis yg diperkatekan kamu ini,
walaupon bukan kawan saya,
tapi gf kawan baek bf saye :P
biar la dia, dia dah terlalu asik dgn gaye idup barattt.. nak wat camne :)

si adlynn :) berkata...

hahaha
what id like to say is,
theres too many of em that i dun even bother
drink? smoke? getting laid?
oh god
get a brain, get a life
p/s : no offence, jgn trase yer pasal smoke, i meant gurls :p

starrocker berkata...

aaaahhh the girl u talk about looks like a horse.(sorry..)
perhaps she's bored living in her stable.

Melayu Minimalis berkata...

:)

Ferdows D. Isaac berkata...

Ili, gaya hidup barat is not the main 'idea' here. haha

Ad, u mcm lebih tujukan pada i je? haha

Wah! Akhirnya, MM di sini. Walapun hanya buat simbol smiley. Tgglkn kesan pada aku. Obses2. Damn it. Tq MM