Ahad, Mei 04, 2008

perempuan ampang oh perempuan ampang

Aku ke Bukit Bintang sebentar tadi.
sudah lama tidak menjejak kaki ke sana.
Midnight movie dan sesi menambah kalori di Mc'd.
Aku mengidam Double Cheese Burger dan bubur ayam.

Naik atas dan terus melabuhkan punggung untuk sesi seterusnya.
3 minit kemudian, datang 2 'perempuan Ampang' duduk di hadapan meja aku. Aku judge mereka sebagai 'perempuan Ampang' berdasarkan tafsiran MM. haha.

Dude, seriously selera aku terbantut. Memang tak dinafikan mereka agak menarik, dengan bertindik di lidah, baju menampakkan lurah buah dada yang agak menarik, memang pak imam akan menoleh 2-3-4 kali secara diam-diam. haha. Selang beberapa minit, bermula-lah adegan yang aku sudah jangka.

Gelak kuat-kuat! Cakap pukimak dia, pukimak kau! Gelak dan pandang-pandang keliling! Cerita tentang planning untuk ke club kuat-kuat. So lame. Aku kesian dengan golongan begini.
Terlupa nak aku mention, there was a one guy and another one 'perempuan Ampang' came a few minutes after. So, bertambah menjadi 4 orang. Lagi bingit. Seriously, aku biarkan bubur aku sejuk kerana rasa tidak selesa untuk makan. Mamat itu tadi, sudah tentu-tentu 'Lelaki Ampang'. Again, MM mengubah aku untuk menjadi judgementalis. haha. Mamat itu tadi, berbaju polo Mawi(yang kuda besar di dada tuh) dan tidak lupa untuk 'pop up' the shirt collar. paling mengjengkelkan, handphone yang mengeluarkan lagu rave yang aku rasa, sudah ketinggalan zaman. Mungkin Zanza Lab. Kesian lagi merajai hati aku. Aku rasa seperti mahu menjerit, 'bodoh!go read the fucking manual book, how to silent or slow down your phone volume, dan kau perempuan-perempuan Ampang, berhenti bergelak-tawa seperti menceritakan kisah malam pertama kau pecah dara di pejabat tempat kamu bekerja!'
tapi, itu hanya imaginasi aku. Kau gila?

Aku seorang saja di situ. Lagipun, takut lah. Mamat itu tadi berantai emas. Mesti la dia 'anak-anak' ikan Awie. haha.

Aku telan juga makanan aku, takut nanti mati kempunan.
dan, terus melangkah keluar meninggalkan mereka.
Oh, btw, aku ingin menambah list 'tafsiran Perempuan Ampang MM'
kebanyakkan mereka, yang berani berbaju tali halus, atau seagama dengan baju seperti itu,
bahagian belakang badan mereka berjerawat, atau kulit tidak sekata, atau lebih teruk berpenyakit kulit serius. nyahaha
E to the U the WWWWW
So gross.
chow chin chup.

5 ulasan:

I am Me berkata...

wah2, tersentap saya disitu seketika, just the word ampang baby, other than that its all fine, you know what i can show you a lot of decent ampang girls......but hey......no hard feelings...huh watever...

psychokiddo berkata...

wuish. SAYE BUDAK AMPANG.
AMPANG RAMAI.SPECIFICKAN BOLEH!
GRRRrrRR :p

Diana Ibrahim berkata...

hahahhaha lawak la dhaous!

sukaa baca blog u.
cepat cepat cita lagi!
hhahaha (gelak guleng2)

nisa berkata...

okay, ni mcm kelakar, haha, adoiyai.

fwzynn;) berkata...

paling lawak haha :P if u bgtau jeh kt dorg kn bgs cuma u keseorangan yahh :))gzuei