Ahad, Mei 25, 2008

Tajuk Tiada atau Tiada Tajuk?

Maaflah.
Tiada up-date.
Buntu. Lagipun, saya sudah mula kembali bekerja di tempat lama.
2 bulan tempohnya. Maklum-lah, saya ini workaholic.
Saya rasa, nanti sesiapa yang menjadi teman hidup saya(tidak kira-lah dengan bernikah atau tidak) akan mengeluh tidak mendapat nafkah batin mencukupi.

Kerana, saya bila kerja tak ingat dunia. Balik selalunya, selepas solat(saya tipu lagi) terus tidur. Ya, tidur 'mampos' terus kata orang. Pasangan saya nanti mesti merengek-merengek nak belaian 'ahmad karim' sedangkan saya sudah tidak larat, penat, dan tidak mampu untuk ereksi. Maaf-lah ya. Saya lebih pentingkan untuk 'bantai' overtime selagi boleh dan bermewah-mewah pada hujung bulan pula. Belanja perempuan?

Hell no.

1 ulasan:

starrocker berkata...

yaa..blanja aku la..

5 unit hand bag Todds..toads??ape
ape lah..aku pernah nampak
..dan aku rasa tu lah brand die
10 botol perfume favourite pilihan
aku..(pasar mlm tak main eh,
rosak kulit mak yer nok!)
4,3 unit M.A.C nyer make up
(mak dah pandai mekap..jgn
main main!!)
3-4 hari pergi zeta bar hilton
bazir2kan duit bersama rakan
yang lain..kaw blanja juga.
.
.
.
.
fuuuhh kalaw aku listkan semua,sampai rosak laptop aku pon tak abis lagi aku list..hahhahahahhaha!!!