Selasa, Jun 24, 2008

Masalah para blogger(tidak perlu 's', kerana 'para' sudah menunjukkan 'banyak')

Sejak kebelakangan ini, aku tahu ramai stalkers yang hadir, singgah, hinggap mahupun drive- thru blog aku ini. Kebanyakkan mereka, adalah orang yang aku kenal. Kawan-kawan lah dalam erti kata lain.

Mereka semua bersebab. Mereka semua mahu lihat sama ada nama mereka 'naik' atau tidak dalam sebarang penulisan aku. Buat masa ini, mungkin hanya seorang dua.
Dan, akibat daripada kewujudan blog ini, kawan-kawan aku semua jadi paranoid dengan aku.
Kata mereka,

"argh kau Dhaus, nanti semua apa aku cerita, kau tulis dalam blog kau"

Haha. Aku hanya mampu gelak. Tapi, mana ada aku tulis sangat kan perihal kawan-kawan aku?

Dan, oleh kerana mereka mengharap sangat(ya, aku tahu)

Post di atas(dan mungkin akan berkekalan untuk beberapa post)

Aku persembahkan...

Senarai Kawan-Kawan yang Memberi Makna.

Cyehh. Tukar-tukar.

Senarai 'Jahanam' Kawan-kawan Aku.

Guys, kamu semua patut bersyukur, kerana aku buat entry bergambar sekali tentang kamu.
Aku sendiri pun belum menonjolkan rupa paras menawan aku di sini.

Enjoy!

3 ulasan:

schuhz m. berkata...

"Hanya perempuan berbuah dada kecil in our list. Lebih dari B cup, OUT!"

Thank you! I feel like my titties are accepted for once.

Ferdows D. Isaac berkata...

Schuhz,
More smaller more sexier

Senang jaga
kerana tak mudah 'loyot'
kan?
haha

schuhz m. berkata...

Betul! Tetek tak bersepah. :)