Rabu, Ogos 13, 2008

Sebab itu...(Sila sambung mengikut kesesuaian ayat kamu)

Aku bosan dan aku suka mendengar lecturer Public Speaking aku bercerita tentang pengalamannya selama 7 tahun bekerja bersama media: terperangkap bersama mangsa banjir, kenal orang itu, kenal orang ini, artis itu begini, artis ini begitu dan pelbagai perkara lain.
ILOVEGOSSIP.


I never missed her class.
Mungkin ianya satu bonus (pengalaman dia) tetapi fokus utama masih lagi kepada subjek yang diajar. Cyeh.

Baru-baru ini, dia bercerita yang dia menghadiri MTVAMA di Genting. Aku masih tahu membezakan orang yang bercerita untuk berlagak dengan orang yang bercerita untuk berkongsi pengalaman. Jadi, dia golongan yang kedua. Aku suka.
Dan, dari situ firasat aku mengatakan yang dia suka menghadiri event yang menarik since she mentioned she went to after-party, and any events held in Malaysia dia ada contact dan boleh pergi jika dia suka dengan PERCUMA.
Aku suka juga.
Jadi mulut aku gatal dan aku tanya

"Miss, you pergi mana-mana international event tak?"

"Hmmm. Entah I dah lupa the latest one. But, If I wanna go any events, I've contacts and know lots of people. Why?" (like I said)

"Oh. Ok. Saja tanya. Mana tahu you boleh bawak I one day? Haha" (Gila tak tahu malu)

"Haha. Nanti awak terkejut jumpa kawan-kawan saya"

"Really? Ok that's cool. Sure you 'muka-muka' doraisammy is it?"

"Haha. Dorai is 'NOT MY PLACE'. I nak pergi Amsterdam"

Dan aku, tersengih. Ok, Amsterdam mungkin dalam senarai wish list aku, selepas aku kaya nanti.

Sebab itu aku suka...(sila sambung mengikut kesesuaian ayat)

4 ulasan:

MaGGoT World berkata...

haha...gossip folk la korg nie..

U noe U love me..
XOXO
~GossipGuy~

P.s- Everybody love hot juicy gossip rite?..

Barteria berkata...

oh.sure2.
its 15dtk07f039@gmail.com

schuhz m. berkata...

i lagi suka lecturers yang milf. atau filf.

MaGGoT World berkata...

milf pernah dengar but filf??
per tu??