Sabtu, September 27, 2008

Kau tak rasa psychologist itu, menakutkan ke?

Aku ym dengan si Roe. Masih lagi sekarang.
Aku ckp brb kerana aku mahu merokok.
Selepas merokok, akibat tiada topik aku minta dia teka aku hisap rokok apa.
Dan, dia kata melalui gaya dan segi penulisan aku, aku hisap rokok Pall Mall.
Tersedak aku sebentar tadi.
GILA.

Tapi, Pall Mall apa, dia teka tidak tepat. Aku hisap Menthol. Bukan yang Merah/filter mahupun Biru/light. Tak sedap.
Jadi, aku lega sikit.

Dia belajar psychology.
"because from the way you are you seem like a Pall Mall person"
Itu yang dia cakap. Like a Pall Mall person memang tak boleh bla.

Mulanya, aku ingat dia tahu sebab ada terbaca entry yang lama atau lihat gambar di FB, jari aku mengepit rokok Pall Mall. Tapi, dia kata tak. Tak apa, kita tunggu dan lihat.
Aku pun hebat, aku dapat teka dia hisap rokok Marlboro Freshmint. Tepat gila aku teka. Aku pula teka melalui kerutan perempuan berusia 27 tahun pada wajahnya. Anyway, Marlboro Freshmint memang 'kena' dengan dia. Wahahaha.
------

Dalam masa yang sama aku ajak Ajiem ke Phuket hujung tahun ini. Dia kata, aku sudah 'masyuk' sekarang. Aku "berterus terang-lah", yang aku kini 'dibela' sugar mommy. Sudah pakai Iphone, kereta sudah bayar down payment dan aku boleh suruh sugar mommy aku 'payung' dia sekali ke Phuket. Mati-mati dia percaya bai. Dia mintak mahu lihat gambar sugar mommy aku. Aku forward gambar di bawah ini.

Kau tak rasa Janice Dickinson ni hot ke weh? Pedulikan plastic surgery ke, implan buah dada ke apa semua.
Kepada Ajiem, kau ini memang senang kena tipu-lah. Sebab itu aku paling sayang kau dalam ramai kawan-kawan aku.
Seronok je dengar aku 'gebang' kau, ya?
Esok jumpa!

10 ulasan:

Ami Schaheera berkata...

lol roe 27!

i 16 kan kan? takpe, bf i pun hisap pall mall menthol. kalau nak murah boleh pesan kat dia satu karton rm40 kat airport if dia pi biznes trip hehe

Rozana Alia berkata...

Macam ni lah gelagat orang isap Pall Mall. You Pall Mall person! HAHAHAHAHAHAHAHA

I'm still analyzing tauuu :P

Tanpa Nama berkata...

ha ye la sugar mummy wak lu..kata wealthy boy with celcom broadband in your pocket..lol

Ferdows berkata...

Ami,
ye ye you muda lagi daripada Roe
No worries! xD
wow cool
Yayy! I dah jumpa 'kawan' Pall Mall Menthol.
hehe

Roe,
HAHAHAHAHAHAH
Cepat lah, cepat lah analyze I.
Post mortem tak nak?
hahahahaha

Ferdows berkata...

Azhar,
aku tahu itu kau
hahaha
WEALTHY BOY!

alyaa berkata...

hey dhaous.

alyaa berkata...

muka fatin kat situ cannot go.

Ferdows berkata...

Alyaa,
Hye!:)
ye ke?
fatin selalu comel je i tengok
wahaha xD

Tanpa Nama berkata...

azhar?bayek sket naa..hoho slaju srueta..lol neway happy raya la dey!

Ferdows berkata...

Pali!! Is that youuuu?!!
hahahah