Selasa, Oktober 21, 2008

Sempena entri ke-100 daripada aku


Setelah beberapa kali aku lihat gambar ini, kini aku yakin Doraemon sebenarnya wujud. Bukan lagi satu watak komik khayalan mahupun fantasi kanak-kanak (orang dewasa pun baca sebenarnya) hasil Fujio F. Fujiko. Sekarang, tugas kamu semua pula untuk cari Nobita, Giant, Sizuka dan mungkin juga Sinyu.

Kini aku sedang mempertimbangkan untuk hantar Kiki ke mana-mana pusat pembedahan surgeri. Aku mahu 'ubahsuai' rupanya seperti kucing di atas, atau mungkin aku boleh suruh Shuz gigit telinganya sehingga mengecil seperti kucing di atas. Aku juga ingin mendapatkan khidmat pakar feline kita, Cik Sarah untuk memastikan spesis kucing di atas ini. Wujud ke?

Silakan.

F/N-Gambar ihsan daripada profile orang di FB

14 ulasan:

Sarah is the One berkata...

is that a scottish fold?

http://www.kinrossfolds.com/cattery/sffacts.html

sebab aku tengok telinga aku terus teka scottish fold.


dia ada ekor tak? kucing takde ekor adalah manx. aku ada satu

Ferdows berkata...

Sarah terima kasih
Ya lepas dah bukak link tuh baru aku teringat tentang scottish fold.
ada ekor
Aku nak Siberian
besar gilaa
mana mahu dapat kat sini?
:D

MaGGoT World berkata...

Siberian x cute!!
Munchkin gak yang ;aling cute..ngan kaki pendek dier..klu lari mesti comel gler!!

nani allen berkata...

sebenanya aku yang pegi makan telinga dia. doremon tetap tak wujud.

Fiza berkata...

Wujud. I have one =D

Ferdows berkata...

Maggot,
shut up
aku suka Siberian, kau suka Munchkin
Mind ya' own bussines
hahahaha :P

nani allen,
kenyang tak?

Fiza,
Wow so cool
wanna see?
mesti I akan tergelak2 lagi kalau tengok
haha

MaGGoT World berkata...

Fiza..
pinjam pintu sukahati doraemon u boley?..

i c k i e berkata...

ini spesies telinga-bantut dari kepulauan jawa.
haha.agak cute la kucing ni.lol

nani allen berkata...

boleh tahan kenyang la. macam makan burger daging spesial.

schuhz m. berkata...

mm sedapnya telinga kucing.

a n n berkata...

it looks edited. .hmmm.

Ferdows berkata...

Maggot,
Hahaha

ickie,
top up meniaga lagi tak?
haha

Shuz,
;)

Anne,
yeah maybe

i c k i e berkata...

ferdows->haha.finals nak dekat.topup berhenti jap.sambung next sem.haha

Rozana Alia berkata...

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

ps: I takleh blah Pengesahan Perkataan tempat comment you. Ada ke suruh I taip QUALAR macam dia pendekkan Kuala Lumpur tapi nak glam sikit so jadi Qualar. Ok, I merepekkkkk