Rabu, Februari 18, 2009

Siapa makan cili, dia-lah terasa pedasnya.

Aku tengah buat latihan. Sampai soalan nombor 4 aku tersentap....

"The internet is a blessing for those who are lonely and suffer low self-esteem because they do not have to deal with a real-life relationship"

Tapi, betul atau tidak aku tak pasti. Sekejap aku rasa ya, sekejap aku rasa tak.
Tak kot... Ya memang tak. Aku yakin!

Nah kau orang cuba baca tengok ada ke kriteria semua di atas dalam diri kau?
Heh!

7 ulasan:

Provost berkata...

Ya aku setuju..!!
Bagi nerd2 di luar sana mmg la nsb korg x de kehidupan sebenar..
Sedih..
No offence kay,gegurau jew..
=P

I'm So Sorry berkata...

i thinks that right..
n u should feel it too..
just look how many people hated u?
maybe because u dont have any real life relationship..
so u mock,complain others through the net..
it mirrors u,seriously..
so how about,making peace..
instead of mocking others weakness we realize our own weakness.
isn't it ferdows?
are u perfect?
lets change..
make people less hated u.
is it hard?
hmm,i dont know..
it u to decide it
its sad u know..
but who are me to say?
i'm just normal people with flaw..
so sorry..
please stop spreading negativity and sins.

Ferdows berkata...

I'm So Sorry,
Siapa benci aku?
Kau ingat aku kisah?
Yea we're not perfect and I don't think you're right about me
What kind of negativity and sins that I've spread?
So funny.
This is not a porn site.

you are pathetic berkata...

tengok camne si pathetic ni membalas komen org....

"ade aku kisah?"

apelah sedih sgt ko ni ferdows? bukan ko xtau memg ramai benci kat kao...

ape lah salahnye ko menulis tanpe sakitkan hati org lain?

Ferdows berkata...

Siapa yg sakit hati skrg ni?

nastanada berkata...

benda dah nama posting pun siapa makan cili dia-lah terasa pedasnya..apa kaitan sial orang suka dia ke x..orang yg komen pun over.. lek sudah..ramai lagi la orang lain komen mcm sial kat blog blog lain semua..bangang ke bodoh benda ni blog orang kot..so mmg terbuka ar pandangan orang lain x kisah ar baik or buruk..ingat orang hidup untuk puaskan segala kemahuan ko ke pukimak

Tanpa Nama berkata...

nastanada pukimak