Khamis, April 09, 2009

Storyboard.


Pentingnya sumber halal duit kita semua.

----------------------------------------------------------------

Alhamdulillah.
Itu perkataan yang mampu menggambarkan betapa leganya hati aku sekarang.
Antara tugasan yang sering 'menghantui' semua orang.

"Macam mana ni Storyline tiada lagi"
"Macam mana nak buat ni, aku tak pandai Photoshop"
"Aduh. Payah dow idea tiada lagi"

Itu antara rungutan-rungutan yang sentiasa aku dengar sepanjang 3-4 bulan untuk semester ini.
Ya, satu tugasan besar yang memeningkan kepala sudah pun selesai.

Di atas adalah semua gambar yang digunakan untuk storyboard aku. Aku malas mahu upload videonya. Nanti-nanti-lah.
Graphic sudah, storyboard sudah, apa semua pun sudah.
Beberapa hari lagi sebelum semester melabuhkan tirainya dan memberi laluan untuk final examination.

Aku tidak sabar.

*Credit to Naufal

13 ulasan:

adlynndiyana. berkata...

cool doe! :D

Ferdows berkata...

Ad,
hehe
Thanks:D

ami schaheera berkata...

ee best jugak nih! :D

good work!

Ferdows berkata...

Hehe
Ami, thank you!:D
How's businesses?;)

Ikwnjfr berkata...

Impressive

p/s : wallet topman.

MaGGoT World berkata...

nice dow!!..

farah fazanna berkata...

nice. i like the fake blood. (it's fake, isn't it? kan??)

can't wait to see the video!

haha, tunggu fifth sem. macam nak mati busy.

Ferdows berkata...

ikwnjfr,
Thanks man. Hahah tuh wallet aku kot.
LOL

Maggot,
tq:)

Farah,
kalau I ckp tuh darah real mcm mana?
Hehe
Yea it's fake
Video kalau rajin I upload lah:P
Hahaha I tahu part 5 busy gila
can't wait!:D

gemokgemok berkata...

terbaek ar weh!

Tanpa Nama berkata...

hahahaha
kepala otak aku pun da lega agk
hehehe-rain

Bunny-Boroi berkata...

wow cool!

DonCorleone berkata...

Bravo on the storyboard.

contaminatedcookies berkata...

cite lu mmg betul, aku alami, rakan2 alami... :)