Selasa, Mei 26, 2009

Aku Benci Blog Ada Gambar Makanan

Berjaga pada setiap malam hari bukan lah satu idea yang baik. Aku yakin, jika tiada siapa yang berusaha 'menyelamatkan' aku daripada gaya hidup tidak sihat ini, obesiti-lah jawapannya.

Aku 'merayap' daripada satu blog ke satu blog ke ratusan blog yang lain. Aku pantang, pantang betul jumpa gambar-gambar makanan. Mesti aku akan 'lekat' lama di blog tersebut.
Sudahnya, pukul 4 pagi aku memasak kerana terpengaruh (bunyi macam masak masak 'berat-berat' saja)
Damn. I love this man.


Inspirasi aku.


Polish Sausage Breakfast.

---------------------

Rumah aku tiada sosej, jadi aku ganti dengan daging burger Ramly. Aku tak tahu mana aku dapat 'kekuatan' untuk ini semua.

Apa nama yang sesuai untuk resipi 'ringkas' 4 pagi aku ya?

Daging burger 'crack' Ramly bersama telur 'goyang' (wtf) dan potongan kecil roti Gardenia?

Sah, aku tak layak ganti tempat Chef Wan.

8 ulasan:

psychokiddo berkata...

hahaha. telo goyang. sounds soo lendu ish. hahaha :)) idop telo goyang!

pali berkata...

shisha mari?haha

.Cik Nana. berkata...

sila jgn dtg belog sy..
hehe :P

Fiza berkata...

Cool gila laki pandai masak =)

Nabilah Anafi berkata...

jgn merayap dh ok.

Ferdows berkata...

Ili!!
So Lendu-ish kan bunyi dia. Hahah
Mcm geli plak u ckp "Hidup telo goyang!"
Hahah

Pali, jom ar calling2 ar.

Cik Nana, saya tak datang pn:P

Fiza, masak simple je kot. Hahah. Seksi tak? Hahah. How are you lah lama tak update!;)

Nabilah,
Baiklah. Hehe

Tanpa Nama berkata...

tgh sedap mmg sedap -_-

. p i s e y . berkata...

hahah.aku pon da siap try buwat ni weh.

telur+cheese ag.hahahaha.

giler ahh.