Jumaat, Jun 12, 2009

Salah Siapa?


Apa benda ni. Lagi 0.01 je bai. Sumpah 'potong'. Aku tak tahu apa benda yang aku rasa. Gembira tidak, sedih pun tidak. Kecewa? Lagi lah tak.
Sekarang aku sudah faham perasaan mereka yang pernah merasa perkara yang sama.
Dulu aku gelak-gelakkan, sekarang aku sudah faham, betul-betul faham.

Semalam, aku macam berharap yang sistem sudah salah kira. Banyak kali aku sign out dan sign in semula tengok keputusan berulang-ulang kali. Mana tahu naik lagi sikit pointer aku kan. Memang tak lah.... Hahah.

Sigh. Aku dah malas mahu fikir. Aku rasa ini memang setimpal dengan usaha aku. Walaupun keputusannya sedikit 'kejam'. Ini 'kalah' tipis namanya. Syukurlah CGPA naik. Itu yang penting aku rasa. Boleh cuba lagi semester hadapan.

Congratulation to all. Shuz, you da' bomb. 3 sems in a row. Awesome.

9 ulasan:

Von berkata...

x saiko ah lu

Ferdows berkata...

Apsal? Sbb saiko aku B-? Haha
Susah do

Tanpa Nama berkata...

ucapkan selamata tinggal kat hang...

-hadi-

penanya (?) berkata...

sakitnya mata dan hati ini aku tgk result kau~~~

Ferdows berkata...

Penanya,
What's up? How's result ok?

Alyaa berkata...

Oh god, stress! DANGGG. Sikit lagi D! Sket lagi. Don't give up yaaahhhh

MaGGoT World berkata...

dude....congratz!!..

nAAf berkata...

kira okz lah....
dari last sem dapat mcm tu conform kau tak dapat nak selempang selendang dekan....
jadi usaha lagii...

Patraque berkata...

FUCK r!
blaja skali tapi ko ag power...
hehehehe!!
congrats n takziah r sbb tak dpt DL...
sket je ag...
sem dpn sbe ag ok...?!